Sunday, September 2, 2012

Aartsengel Zadkiël ~~ Mijn assistentie in uw Ascentie ~~ 02/09/2012 Gechanneld door Méline Lafont.



Gegroet geliefden zielen op Aarde, mijn naam betreft Aartsengel Zadkiël en ik wens vandaag eens naar voren te komen via deze ziel om jullie toe te spreken.  Zoals geweten ben ik de Aartsengel der Profetie en Ascentie.  Aangezien deze tijd de gouden tijd van Ascentie en bevrijding is, sta ik onder deze tijd vooral in om jullie allen bij te staan in jullie Ascentie proces en die van geliefde moeder Aarde.

Mijn grootste wens is jullie ALLEN te zien opheffen naar een grotere en hogere trilling van aard, waar wij allen op zich kunnen ontmoeten en kunnen samenwerken zonder de velen sluiers en zonder de vele hindernissen die ons tot nu toe steeds hebben gespreid van elkaar. Deze komen allen nu ten onpas en samenwerking en nauwe verbintenissen komen nu ten pas.

Wij Aartsengelen vertoeven ons daadwerkelijk en veel rondom jullie allen op Aarde en wijken nooit van jullie zijden.  Wij zijn energetische gestalten die multidimensioneel zijn en dus ook overal op dezelfde moment kunnen aanwezig zijn alszijnde energie.  Dat maakt dat niemand en geen enkele ziel zonder onze assistentie geraakt en steeds omringd is door afgezanten van ons en van het Gods koninkrijk van het Licht.  Wij houden allen van u ganser harten!


Wat mijn grootste ambitie is, is om jullie allen te zien ascenderen en de hogere wereld te vervoegen met jullie geliefde planeet en sterrenstelsel, iets wat jullie gerechtmatigde pad is.  Dualiteit is zo goed als voorbij en heeft nu genoeg lessen geleerd aan velen zielen onder jullie die nu voor het ascentieproces hebben gekozen.  Andere betreffende zielen waar ontwakening nog niet gebeurd zal zijn of niet voor gekozen is om te ascenderen, zullen nog wel mogen leren van de lessen van de dualiteit voor een tijdje langer.  Zij krijgen uiteraard de kans om te ascenderen en dit oneindig veel.

Laat mij u helpen om de weg hiervoor vrij te maken, en roep mij gerust aan als u merkt dat u struikelt om bepaalde zaken los te laten die nogal aards gebonden zijn of afhangen van jullie Illusie waarin jullie nu dwalen.  Niets of niemand hoeft u hier te houden, zeker uzelf niet en uw emoties naar anderen toe niet.  Het is nodig om alles en uzelf los te laten voor te kunnen vertrekken naar een hogere frequentie en dat is net datgene wat jullie al talloze incarnaties hebben voor waar genomen, inclusief uw eigen zelfbeeld.  Laat dit los, laat mij u allen helpen om dit en al het andere los te laten.  Het zal jullie bevrijden van de Illusie.

Met datgene wat jullie loslaten zal het ascentieproces vergemakkelijkt worden en zal de stap eens zo groot en soepel zijn.  Nu is de tijd hieraan te werken, het helpt het collectieve alsook uzelven vooruit.  Roep mij gerust aan, ik kom met plezier u begeleiden in dit.

Met ganser harte groet ik u,
Aartsengel Zadkiël.

Copyright © 2012 by Méline Lafont. All Rights Reserved. Permission is given to copy and distribute this material, provided the content is copied in its entirety and unaltered, is distributed freely, and this copyright notice and links are included. http://pleiadedolphininfos.blogspot.be

No comments:

Post a Comment