Friday, October 26, 2012

Lady Portia ~~ Het aanbreken van een nieuw tijdperk ~~ Gechanneld door Méline Lafont 26/10/2012



Geliefde Harten van me, ik ga bij de naam van Lady Portia en ik groet uw allen van harte en met de meeste hoogachting en respect naar jullie toe in een overvloed van Liefde en Licht.  Ik verwelkom jullie allen in mijn verlichtende energie en presentie als zijnde IK BEN dat IK BEN.  Ik zegen uw allen en geloof me vrij dat ik ontzettend van uw allen hou met ganser harte!

Het blijkt zo te zijn dat jullie en wij allen weer een enorme stap hebben gezet naar jullie verlichting toe!  De knopen hiervoor zijn nu doorgehakt en alles is maar zo duidelijk als kan zijn hoe het nu zal verder gaan: een pracht en praal van Ascentie staat jullie te wachten als nooit tevoren.  Het feit dat jullie dit collectief hebben aangebracht maakt het net zo wonderlijk mooi voor jullie allen en de wereld ♥  Dit collectieve verband verzegeld jullie beslissing tot verlichting en dit globaal zoals geweten, maar het verzegeld ook uw eigen zelf zijn en uw beslissing om vooruit te gaan in dit leven en daarbuiten.

Er zijn vele harten onder jullie die duidelijk beslist hebben om niet weder te keren en enkel maar verder te evolueren uit deze Illusie en worden nu verwacht om hier eens en voor altijd uit te stappen in een meest Meesterlijke wijze.  Deze beslissing is niet over 1 nacht gemaakt door deze harten maar er is enorm lang over gedaan om tot deze te komen, eerst moest er nog geworsteld worden met de dualiteit en zijn misleidingen om jullie allen tot verlaging in zelfbeeld te houden en jullie de wijsheid te geven die zo groot is als een noot.


Al deze spelletjes en versluieringen komen NU tot hun einde, mijn geliefde harten! Er is geen misleiding meer mogelijk , noch toegestaan door uw allen en dat wil enkel maar zeggen dat jullie enorm stevig in de schoenen staan!  We zijn nog maar een paar portalen verwijdert van het grote eigenlijke werk, dus neem deze energieën en veranderingen binnen in uzelf maar zo goed mogelijk en zoveel mogelijk op, om dit echte werk van Ascentie aan te kunnen.  Jullie fysieke omhulsels zijn nu zich aan het klaarstomen om hun werkelijke zelf te laten exploderen buiten hun proporties en dat vergt enorm veel aanpassingen; dewelke u nu allen zo moe en ook zo ziek van gevoel maken.  

Graag hoor ik het van uw allen, mijn geliefde harten, wanneer iets niet meer mogelijk is voor u om te hanteren of wanneer het te moeilijk wordt voor jullie harten.... Want dan snel ik uw allen te hulp om uw allen weer in balans te brengen, alsook mijn mede gebroeders en familie van de Opgestegen Meesters; wie ook enorm geliefd zijn naar uw allen toe en dewelke u maar al te graag verder helpen waar het kan, zodat u allen weer verder kunnen op dit magnifieke pad naar Globale Ascentie.  

Wij zijn niet enkel Meesters voor u, voor wij beschouwen ons niet zo ten opzichte van uw allen: wij zijn gelijk en 1!  Wij hebben deze titel van Opgestegen Meester enkel maar verkregen om duidelijk te maken wie we zijn en waarvoor we staan, zeker niet om ons boven uw allen te stellen voor wij doen dit nooit!  Wij zijn uw vrienden, uw geliefden, uw naasten en vooral uw partners ten alle tijden.  Samen hebben wij vele reizen gemaakt en samen zullen wij dit nu ook doen tijdens deze Ascentie.  

Heb vertrouwen in ons, voor ook wij hebben dit ook in u!! Zonder twijfel weten wij wat van uw allen verwacht wordt en dat jullie dit ook zullen brengen, geen twijfel aan mogelijk.  Jullie harten staan nu zo sterk en zijn nu zo geliefd door elkaar en uzelf dat er een grote stap is genomen naar een hogere trilling, en dat de lagere trillingen de bovenhand niet meer houden en geen grip meer hebben op jullie realiteit.  Deze zijn nu zo goed als verdwenen en zo zullen hun laatste invloeden ook zijn, die hier en daar nog stevig kunnen uit de hoek komen.  

Weet, mijn geliefde harten, dat dit maar een Illusie is die deze wanhopigen trachten naar voor te brengen, voor het voor waar nemen van al deze lagere trillingen zoals, angst, wanhoop, agressie en oorlog, het enige is wat hun kan doen slagen in hun pogingen.. En dat is; uw terug naar beneden halen vanop uw troon die u inmiddels bereikt hebben en u terug vastzetten in deze dualiteit!  Dus wil ik extra nadruk leggen op het feit om niet in te gaan op spelletjes waar jullie allen worden voor uitgenodigd en zeker geen aandacht noch energie aan geven.  Negeer dit ten sterkste en weet dat het niet bestaat en wanhoopspogingen zijn!  Niet voor waar nemen als het kan, dit wil ik extra benadrukken mijn geliefde harten ♥  

Ik hou ontzettend van jullie allen en wens enkel maar het beste voor u en uw gezin, uw vrienden en uw naasten.  Wij zijn met u, allemaal en wij zenden u dagelijks onze assistentie waar nodig, jullie zijn niet alleen.

IK BEN dat IK BEN
Lady Portia ♥

Copyright © 2012 by Méline Lafont. All Rights Reserved. Permission is given to copy and distribute this material, provided the content is copied in its entirety and unaltered, is distributed freely, and this copyright notice and links are included. http://pleiadedolphininfos.blogspot.be

6 comments:

  1. Lieve en machtige Lady Portia,

    Ik dank u hartelijk voor dit bijzonder liefdevolle, krachtige en bondige bericht. het is alles wat we nodig hebben! Dank u zoveel!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zeer graag gedaan lieve Pascal, Hartegroet Méline ♥

      Delete
  2. Replies
    1. Met veel plezier en Liefde mijn vriend! Méline ♥

      Delete
  3. met weer grote dank lieve Méline

    en een fijn en liefdevol weekend gewenst

    een lieve lichtgroet

    frans

    http://www.DeDiamantenPoort.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zeer hartelijk dank om ze te delen op jouw mooie pagina!! En met veel liefde doe ik dit voor ons allen ♥ Hartegroet, Méline ♥

      Delete